Categorieën

Bestellen en betalen bij FietsParts.nl

Bestellen bij FietsParts.nl


Hoe vind u de juiste producten?
FietsParts.nl heeft zijn producten overzichtelijk ingedeeld in categorieën.
Deze categorieën vindt u aan de linkerzijde in de webshop en in het top menu.
U kunt producten ook vinden door de naam of een gedeelte van de naam in te typen in het zoek veld rechts bovenin de webshop.

Hoe plaatst u een bestelling.
Als u de artikelen heeft gevonden die u wilt bestellen kunt u deze toevoegen aan het winkelwagentje door op de knop "in winkelwagen" te klikken. Als een artikel is toegevoegd aan het winkelwagentje opent zich een Pop-Up scherm waarin u kunt kiezen of u verder wilt winkelen of wilt afrekenen. U kunt ook altijd afrekenen door rechtsboven op de tekst "Winkelmandje" te klikken. U komt dan in het winkelmandje, waarin u uw bestelling kunt afronden.

Wel of geen account aanmaken.
U kunt kiezen of u wel of geen account wilt aanmaken om een bestelling te plaatsen.
Het voordeel van het aanmaken van een account is dat u volgende keer geen gegevens meer hoeft in te vullen en alle informatie kunt terugvinden over eerder geplaatste bestellingen, het aanmaken van een account is niet verplicht.
Een account kunt u heel simpel aanmaken door een door u gekozen wachtwoord in te voeren.

Gegevens invoeren
In het blok "Afleveradres" vult u de gegevens in van het afleveradres.
U kunt als deze afwijken van het afleveradres andere gegevens opgeven voor op de factuur.

Verzendmethode.
Bij "Kies uw Verzendmethode" kiest u hoe u wilt dat wij de bestelling verzenden.
Pakket zendingen van FietsParts.nl worden door Post.nl bezorgd.
Als de bestelling alleen uit kleine artikelen bestaat en het door FietsParts.nl mogelijk is deze als brievenbuspost te verzenden wordt dit als keuzemogelijkheid aangegeven bij "Kies u Verzendmethode", staat deze mogelijkheid niet aangegeven is het niet mogelijk voor FietsParts.nl deze bestelling als brievenbuspost te verzenden.

 

Pakje Gemak

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling bij een Post NL afhaallocatie te laten bezorgen.

Boven in het vak "afleveradres" vindt u de regel:

"Kies hier uw locatie indien u het pakket op een PostNL afleverlocatie wil laten bezorgen."

Als u op hier in deze regel klikt opent zich een scherm waar u uw postcode kunt invoeren.

Als u uw postcode heeft ingevoerd en klikt op zoeken worden een aantal afleverlocaties bij u in de buurt getoond.

U kunt een locatie kiezen en rechts onderin op de knop bevestigen drukken.

De adresgegevens van de afleverlocatie worden dan bij de adresgegevens ingevuld.

U moet alleen nog uw eigen voor en achternaam invullen.

Wij zorgen ervoor dat uw bestelling naar de door u gekozen afleverlocatie wordt verzonden.

Als u kiest voor verzenden naar een Post.nl locatie maar u kiest geen locatie wordt uw pakket naar de dichtstbijzijnde Post.nl locatie verzonden.

Als uw bestelling is verzonden ontvangt u een E-mail met daarin een track en tracé code zodat u kunt volgen wanneer uw bestelling op de afhaallocatie is ontvangen.

Vergeet niet uw identiteit bewijs mee te nemen wanneer u de bestelling gaat afhalen.

 

 

Artikelen zelf bij ons ophalen in Oud Gastel

 

Wij zijn tegenwoordig alleen een webshop, onze winkel is gesloten !

 

U kunt artikelen nog wel zelf bij ons ophalen, dit kan alleen nadat deze telefonisch zijn gereserveerd !
 

Reserveren van artikelen die u zelf wilt ophalen doet u als volgt.
 

U neemt om artikelen te reserveren telefonisch contact met ons op, liever niet per mail.

Wij zijn te bereiken van maandag tm vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur Telefoon 0165 - 51 13 69 
 

Geeft bij het telefonisch contact direct aan dat u een reservering wilt plaatsen die u zelf wilt ophalen.
 

Reserveren gaat aan de hand van ons artikelnummer, op deze manier reserveert u simpel, snel en altijd het juiste artikel.
 

Zoek voor u telefonisch contact met ons opneemt, de artikelen die u wilt reserveren op in onze webshop.

Heeft u vragen over een artikel is dit geen enkel probleem, stel deze vragen tijdens het reserveren wij zullen er alles aan doen u zo goed mogelijk te helpen.
 

Ons artikelnummer vindt u bij elk artikel onder de prijs of in het winkelmandje waar ons artikelnummer bij elk artikel staat aangegeven.
 

Zo verzamelt u de gegevens van de artikelen het gemakkelijkst.
Doe de artikelen die u wilt reserveren in het winkelmandje, NIET bestellen !
U heeft als u het winkelmandje opent alle gegevens van de artikelen die u nodig heeft bij het telefonisch reserveren bij de hand waaronder ook ons artikelnummer.

Wij zullen tijdens het telefonisch reserveren direct voor u controleren of de artikelen die u wilt ophalen bij ons voorradig zijn, zijn deze artikelen voorradig leggen wij deze direct gereed en kunt u deze direct ophalen.

 
Artikelen ophalen kan op onderstaande tijden

Maandag tm Vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur
Op zaterdag en zondag is zelf ophalen niet mogelijk.

Artikelen uit onze webshop zelf ophalen kan bij ons in Oud Gastel.
Oud Gastel ligt in Noord-Brabant vlakbij Roosendaal in de omgeving van Breda en Bergen op Zoom.

Hou er rekening mee dat veel maar niet alle artikelen die op de webshop staan bij ons zelf op voorraad zijn, bestellen duurt in de meeste gevallen slechts 1 werkdag.



Betaalmethodes
Bij "Betaalmethode" kiest u hoe u de bestelling wilt betalen.

iDEAL - Alleen voor Nederland
Een veilige online betaalmethode. Zijn alle artikelen van de bestelling bij onszelf  op voorraad kunnen wij uw bestelling direct verzenden, als u betaalt met iDEAL.

Betalen per bankoverschrijving
U betaald het bedrag vooruit per bankoverschrijving op onze rekening. 

Als wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden.
Onze bankgegevens: NL56 RABO 0122 3513 55  t.n.v. FietsParts.nl.
Graag uw ordernummer vermelden bij betaling.


Bancontact - Alleen voor België.
Een veilige online betaalmethode. Zijn alle artikelen van de bestelling bij onszelf op voorraad kunnen wij uw bestelling direct verzenden, als u betaalt met Bancontact.

Een mededeling toevoegen aan uw bestelling.
Bij "Kies uw Verzendmethode" vindt u onderaan het blok "Laat een bericht achter"
Hier kunt als u dat wilt een mededeling toevoegen voor ons aan uw bestelling.

Updates per E-mail.
Als u een bestelling plaatst ontvangt u van FietsParts.nl een E-mail dat de bestelling is ontvangen

Als uw bestelling door FietsParts.nl wordt verzonden, ontvangt u een E-mail dat uw bestelling is verzonden. Is uw bestelling verzonden als pakket met Post.NL vindt u in deze E-mail een track & tracé code waarmee u het verzendproces van uw bestelling kunt volgen.

Als u geen updates per E-mail ontvangt, is vaak de oorzaak dat deze in de Spambox van uw computer belanden. Een andere oorzaak voor het niet ontvangen van deze updates is dat het ingevulde E-mail adres niet correct is.

Wijzigen van een geplaatste bestelling.
Een geplaatste bestelling wijzigen kan als deze bestelling nog niet gereed is gemaakt voor verzending. Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk liefst telefonisch contact met ons op.

Annuleren van een geplaatste bestelling.
Als een geplaatste bestelling nog niet door ons is verzonden kan deze worden geannuleerd, wij betalen u dan binnen 8 dagen het door u betaalde bedrag terug. Is een bestelling door ons verzonden dan heeft u het recht deze binnen 14 dagen aan ons retour te sturen. De verzendkosten van retour sturen zijn voor rekening van de klant. Eventueel betaalde verzendkosten voor het naar u toe sturen van de bestelling worden door ons aan u terug betaald. Het bedrag wordt binnen 8 dagen nadat uw bestelling door ons is ontvangen aan u terug betaald.